Author Topic: JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!  (Read 4346 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

03Indigo

  • Global Moderator
  • Supercar
  • *****
  • Posts: 5,686
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« on: May 24, 2004, 12:46:57 AM »
So, the hottie nurses from the hospital are all excited for another night out with my posse...so they want to do the burger beer thing again with us.

We have decided on the Blake Street Tavern, Wednesday, June 2nd, meet at 7-730pm.  Some of them are feeling the hots for some of the guys in the club...so ya all better show up.

Blake Street Tavern
24th and Blake Street in Denver
Wednesday, June 2nd, 7-730pm

cheers
jon

Noob_Shum

  • Modded
  • ***
  • Posts: 782
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #1 on: May 24, 2004, 12:59:48 AM »
LOL  Damn, there were definately some Hotties there last time :)  You Denverites I tell ya, going out for drinks on a work night  :cry:  :P   I would love to make it, and will try, we will see if I can! ;)

Jonathan

Rocky Mountain Club B5

JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #1 on: May 24, 2004, 12:59:48 AM »

Colorado_Baja

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,672
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #2 on: May 24, 2004, 01:34:22 AM »
Its a market meeting so its one of those set in stone kinda things but if their are going to be girls that dig 20 year old account reps I might have to make the trek 2 days in a row! let me know
No time for love, Dr. Jones.

Losers make excuses. Winners make it happen.

"and function, FUNCITON is the key" 
Fugazi

03Indigo

  • Global Moderator
  • Supercar
  • *****
  • Posts: 5,686
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #3 on: May 24, 2004, 03:35:21 AM »
Greg, can't speak for the girls...but you are more than welcome to show up...I do know the youngest there will be something like 25 or so, and the oldest about 31-32...

You decide...


cheers
jon

Colorado_Baja

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,672
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #4 on: May 24, 2004, 05:35:25 AM »
LOL Fair enough. Ill have to shoot from the hip on this one.... but I havent been to an rmcb5 GTG that I dident have a blast at. Its just a matter of me overcomeing my lazyness and makeing the trek up their. :D

Greg
No time for love, Dr. Jones.

Losers make excuses. Winners make it happen.

"and function, FUNCITON is the key" 
Fugazi

UberGrrl

  • Lightly Modded
  • **
  • Posts: 415
    • http://www.amandaspear.com/ubergrrl/index.html
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #5 on: May 24, 2004, 06:11:17 PM »
Dammit Jon, when are you going to invite some of the MEN for me?? hmm????? ;) If you can scrounge some up I might come...
MWJD?

kraut-sled

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 2,020
    • Autobahn Premier Service
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #6 on: May 24, 2004, 06:50:24 PM »
I am going to be on another epic drive to the U.P. of Michigan!!  Curse you all!!!!
Autobahn Premier Service
2105 South Kalamath Street
Denver CO 80223
303-935-9065

Rian_Colorado

  • Stock
  • *
  • Posts: 97
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #7 on: May 25, 2004, 01:57:12 AM »
hummm....... since I AM taking that week off (because I have to) I won't have to work the next day! I might just have to come down for that!

Rian
55 MPH, slow enough to make you THINK you're safe, fast enough to kill you"

Chas

  • Modded
  • ***
  • Posts: 633
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #8 on: May 25, 2004, 02:46:31 AM »
Quote from: "Rian_Colorado"
hummm....... since I AM taking that week off (because I have to) I won't have to work the next day! I might just have to come down for that!

Rian


You have a very understanding wife Rian!  8O  :P  :)

I dought I can make it Jon. And seeings how I didn't make the last one either, I'm sure the Hotties aren't after me.  :roll:   :lol:

Have fun Boys and girls.
2003 Audi A6 2.7T
Some Sedans haul families,
this one hauls ASS!

DenverPat

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,560
    • http://www.stonefieldinvestments.com
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #9 on: May 25, 2004, 03:32:00 AM »
I'll be there.
"Of all the extreme sports I've ever participated in- windsurfing, kite boarding, wake boarding, tow-in surfing and snowboarding- skiing, for me, made everything else easy."
-Chuck Patterson

03Indigo

  • Global Moderator
  • Supercar
  • *****
  • Posts: 5,686
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #10 on: May 25, 2004, 08:03:02 AM »
Well, Just found out that Gina is gonna be there....so now everyone needs to come...Pat and Jason and some of the other guys know what I am talking about...right guys?!?!

cheers
jon

jayryan

  • Supercar
  • *****
  • Posts: 6,211
    • JayFriesen.com
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #11 on: May 25, 2004, 09:49:40 AM »
Oh boy...maybe I can drag my wife along...or maybe, just maybe, becuase it's beer...she'll drag me along!!!! HAHA
'03 A4 1.8TQM
'68 MG C
'06 4Runner

03Indigo

  • Global Moderator
  • Supercar
  • *****
  • Posts: 5,686
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #12 on: May 25, 2004, 10:25:42 AM »
Sweet...it would be good to see Tisha again...everyone is welcome, friends, etc...invite everyone, let's take the tavern over, hehehe

Noob_Shum

  • Modded
  • ***
  • Posts: 782
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #13 on: May 25, 2004, 11:43:19 AM »
Quote from: "03Indigo"
Well, Just found out that Gina is gonna be there....so now everyone needs to come...Pat and Jason and some of the other guys know what I am talking about...right guys?!?!

cheers
jon


LOL   8O  :cool:

Jonathan

aowhaus

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,889
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #14 on: May 25, 2004, 01:47:26 PM »
I'll be there, as always!
2008 Mercedes Benz C300 4matic Sport
2004 Aprilia Mojito Custom 50

Colorado_Baja

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,672
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #15 on: May 25, 2004, 02:05:07 PM »
Quote from: "03Indigo"
Well, Just found out that Gina is gonna be there....so now everyone needs to come...Pat and Jason and some of the other guys know what I am talking about...right guys?!?!

cheers
jon


Oh well this settels it now I have to come so I can meet the infamous Gina 8O  :D

Greg
No time for love, Dr. Jones.

Losers make excuses. Winners make it happen.

"and function, FUNCITON is the key" 
Fugazi

aowhaus

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,889
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #16 on: May 25, 2004, 05:08:14 PM »
there's plenty of Gina to go around!
2008 Mercedes Benz C300 4matic Sport
2004 Aprilia Mojito Custom 50

kt037

  • Modded
  • ***
  • Posts: 510
    • http://www.edition719.com
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #17 on: May 27, 2004, 03:18:40 PM »
Quote from: "blueGOLFturbo"
Quote from: "03Indigo"
Well, Just found out that Gina is gonna be there....so now everyone needs to come...Pat and Jason and some of the other guys know what I am talking about...right guys?!?!

cheers
jon


Oh well this settels it now I have to come so I can meet the infamous Gina 8O  :D

Greg

greg, if your heading up there, then i'll roll, you wanna convoy or car-pool?
OT DISH?-----> nope!
and YES I KNOW I CAN NOT SEPLL!!!!

JDawg

  • Lightly Modded
  • **
  • Posts: 465
    • http://www.VerTechGroup.com
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #18 on: May 29, 2004, 06:39:04 AM »
All right people, cool those jets, and your K04's!  The women are mine, well, at least any women who are okay with that proposition!  I hope that it is plural :)
esident RMCB5 MFD Expert!
Ask and ye shall receive!
(OEM Navigation system)

1995 BMW M3 - Sold
2003 Passat W8 6 Spd - Sold
2005 Audi S4 6 Spd Alcanterra - Sold
2007 BMW M-Coupe - I'm in love!

ColoradoB5

  • Global Moderator
  • Supercar
  • *****
  • Posts: 3,311
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #19 on: June 01, 2004, 01:43:52 PM »
Hey folks my mom will be in town for a visit for the next week, but if she is up for hanging out with the crew, I will drag her out!

Wish me luck, but mom is usually very supportive of my enthusiasms...
You can't rehabilitate a fire ant.

HawkmanA4

  • Stock
  • *
  • Posts: 45
    • http://vanekh.oasiswellness.com/
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #20 on: June 01, 2004, 03:06:17 PM »
Sounds like FUN 8-)  I hope to bring Brooke along as well if she is not busy!
See you there :D
00 A4 1.8TQMS- FOR SALE
'04 A4 Avant 1.8TQM Ultra Sprot
Hawk Vanek
HawkInvestmentRealty@comcast.net
www.SoarWithHawk.com

velo

  • Lightly Modded
  • **
  • Posts: 423
    • http://www.alankrobertson.com
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #21 on: June 01, 2004, 03:47:05 PM »
I'll probably be working late most of this week to meet a deadline, but if I can get away I'll come meet ya'll.
lan
2000 1.8T 5spd

kraut-sled

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 2,020
    • Autobahn Premier Service
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #22 on: June 01, 2004, 04:55:37 PM »
Trip is on hold, I might have to show up...

I do have the rest of the week off, so I am not doing anything anyway.
Autobahn Premier Service
2105 South Kalamath Street
Denver CO 80223
303-935-9065

G-Money

  • Stock
  • *
  • Posts: 80
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #23 on: June 01, 2004, 10:22:04 PM »
Will you guys still be there at around 10, cause i don't get out of work unitil 9-9:30. If so I will definitally be there.

DenverPat

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,560
    • http://www.stonefieldinvestments.com
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #24 on: June 01, 2004, 11:04:16 PM »
Hmmm...not too sure.  I think I'm leaving within an hour of that.  Maybe earlier, maybe later.
"Of all the extreme sports I've ever participated in- windsurfing, kite boarding, wake boarding, tow-in surfing and snowboarding- skiing, for me, made everything else easy."
-Chuck Patterson

Colorado_Baja

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,672
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #25 on: June 02, 2004, 03:24:27 AM »
Quote from: "kt037"

greg, if your heading up there, then i'll roll, you wanna convoy or car-pool?


Would love to caravan but ill be in ft collens visiting a lady friend of mine for the day and than heading south for dinner at blake street.
No time for love, Dr. Jones.

Losers make excuses. Winners make it happen.

"and function, FUNCITON is the key" 
Fugazi

jayryan

  • Supercar
  • *****
  • Posts: 6,211
    • JayFriesen.com
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #26 on: June 03, 2004, 09:31:29 AM »
Good Times guys, good times. So which ladies went home with which guys?
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

BTW: I gave the owner of BST a card, he looked at it and said, "Cool, you know before I had kids I owned an S4 and my wife currently drives and Audi Allroad..."

Thought you all might like that little bit of info...
'03 A4 1.8TQM
'68 MG C
'06 4Runner

Colorado_Baja

  • Heavily Modded
  • ****
  • Posts: 1,672
JUNE 2nd Burgers, Beer, Girls!!!!!
« Reply #27 on: June 03, 2004, 03:14:59 PM »
Quote from: "TLJR20v"
Good Times guys, good times. So which ladies went home with which guys?
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


Did you even have to ask JR? I thought it was pretty obvious that I had them all! 8-) J/K :lol:
Also you have PM about the official rmcb5 chow spot.

Greg
No time for love, Dr. Jones.

Losers make excuses. Winners make it happen.

"and function, FUNCITON is the key" 
Fugazi